عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1398
بازدید : 62
نویسنده : admin

مراقبت از سمعک شما عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. 


تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

مبل شويي سامان در غرب تهران ، يكي از مزيت هاي دستگاه مبل شويي قدرت پاك كنندگي زياد دستگاه مبل شويي است ، كه جهت شستشوي مبلمان راحتي، استيل ، چرم و انواع صندلي هاي خود مي توانيد به مبل شويي غرب تهران مراجعه كنيد  .

چرا بايد مبلمان را بشوييم؟

مبلمان نيز همانند هر وسيله و اثاثه ديگري در منزل كثيف مي شود . و بايد به شكل مرتب و دوره اي تميز شوشد . تميز كردن مبلمان كاملا بستگي به جنس مبلمان دارد . شستشوي مبلمان چرمي و پارچه اي با يكديگر فرق دارد . بايد دقت داشته باشيد كه در صورت درست شدن لكه روي مبلمان هراندازه سريع تر به لكه برداري بپردازيم . تا عمل شستشو كوتاه تر شود . شستشوي بعضي لكه ها مثل قهوه و نسكافه با گذشت زمان دشوار و غير ممكن مي شود . و بايد روكش مبلمان را عوض نماييد . براي جلوگيري از اين امر بايد به شستشوي مبلمان بپردازيد . 


تاریخ : یک شنبه 17 شهريور 1398
بازدید : 96
نویسنده : admin

مدیریت تغذیه گیاه تغذیه درست هر گیاه به عواملی بستگی دارد که رعایت آنها وجه تمایز یک کشاورز موفق می باشد، عملکرد بالاتر در کنار صرفه جویی اقتصادی، و تولید محصول سالم در کنار حفظ قابلیت کشت مزرعه در بلند مدتبرای مدیریت درست تغذیه گیاه،آگاهی داشتن از چند عامل لازم است در این گفتار و بخش هایی که در  آن می آیند تلاش شده است تا مخاطبان با این عوامل آشنا شوند. 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ytgfred و آدرس ytgfred.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com