عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

هر آنچه که باید از شلوار مردانه از گذشته تا کنون بدانید

شلوار مردانه یکی از دورکن اصلی استایل مردانه محسوب می شوند. ایرانیان باستان مبدعان این پوشاک مردانه بودند که در جهان نیز با استقبال مواجه شد و حالا با انواع و اقسام ومدل های مختلف آن روبرو هستیم. خرید شلوار مردانه و ست کردن و پوشیدن آن با آیتم های مختلف نیازمند دانش استایل است. بدین ترتیب خواهید دانست که شلوار مردانه را کجا و چگونه بپوشید و در نتیجه با استایل خوددرخشش جذابی را ایجاد کنید.

 

 


تاریخ : یک شنبه 15 دی 1398
بازدید : 62
نویسنده : admin

آشنایی با چاپ روی کاشی: یکی از مواردی که در چاپ روی اجسام کاربرد زیادی دارد، چاپ روی کاشی است. این کار از گذشته تا کنون به روش‌های مختلفی انجام می‌شده است. امروزه در روش‌های نوین چاپِ رویِ کاشئ به صورت مستقیم انجام می‌شود و بدون محدودیت انواع طرح‌ها را می‌توان بر روی کاشی‌های مختلف اعمال کرد.

مجتمع چاپ هنر نوین با در اختیار داشتن دستگاه­های چاپ دیجیتال امروزی این مدا چاپ را با کیفیت بالا انجام می­دهد و در این راستا از جوهرهای مرغوب با قابلیت شستشو استفاده می­کند. در نتیجه کیفیت نهایی کار مطلوب خواهد بود و از آن برای مصارف بلندمدت یا حتی فضاهای خارجی نیز می‌توان استفاده کرد.

 

 


تاریخ : سه شنبه 3 دی 1398
بازدید : 21
نویسنده : admin

تصفیه آب های زیر زمینی، آب های زیر زمینی نیز غالبا با آلودگی هایی همراه می باشند که در صورت بی توجهی به تصفیه این آب ها و استفاده انسان از این گونه آبها، سبب بروز خطرات جانی می شود. از این رو لازم است قبل از مصرف، مورد گند زدایی و تصفیه قرار بگیریند.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ytgfred و آدرس ytgfred.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com