شلوار مردانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

رمز و راز شلوارهای تنگ مردانه :

یکی از رمز و رازهای خرید شلوار مردانه، شلوارهای تنگ هستند. رازی که آقایان در خرید این شلوارها باید به آن دقت کنند این است که معمولا این شلوارها خودشان به خودی خود جذب هستند به همین دلیل باید این شلوارها را دقیقا سایز خود بخرید.

شلوارهای تنگ در گذشته انتخاب مناسب جوانان و نوجوانان محسوب می شد اما امروزه آقایان میانسال نیز می توانند از این مدل شلوارها نیز بپوشند. در انتخاب شلوارهای تنگ دقت کنید که این شلوارها متناسب سایز شما باشند. زیرا گاهی آقایان شلوارهای تنگ را تنگ تر از سایز پاهای خود میخرند که جذب تر خودش را نشان دهد اما باید بگویم این کار مناسب نیست زیرا جریان خون را در پاهای شما کمتر می کند و باعث می شود زودتر از راه رفتن خسته شوید.

برای ست کردن این شلوارها مهم نیست که شما پوتین چلسی یا یک جفت کتانی بپوشید. برای انتخاب این مدل از شلوارها می توانید برند های سنت لورانت و یا بالمین را انتخاب کنید زیرا این دو برند با کلاس وفادار به این مدل از شلوارها هستند.

 

رمز و راز شلوارهای مردانه راسته:

برخی از آقایان همیشه به دنبال راحتی هستند. یعنی می خواهند در طول روز با شلوار خود راحت باشند از این رو می توانند از شلوارهای راسته استفاده کنند. یکی از رازهایی که در شلوارهای راسته وجود دارد دقیقا راحتی آن ها است. و در عین این راحتی بسیار شیک نیز هستند.

مدل های موجود شلوارهای راسته در بازار در ترکیب با پیراهن ها، کت های بامبر و تی شرت ها باعث شده است که شما در هر فصلی بتوانید این شلوارهای راسته را انتخاب کنید

اگر شما یک شلوار راسته را انتخاب کنید می تواند یار وفادار چند ساله شما باشد زیرا که این شلوارها هیچ گاه از دنیای مد خارج نمی شوند.

رمز و راز شلوارهای مردانه گشاد:

انتخاب یک شلوار گشاد باعث می شود شما ساده گرا به نظر برسید. زیرا طراحی این مدل از شلوارها ساده گرا و عمل گرا بودن آن است. به همین دلیل است که این شلوارها بین تمامی آقایان، حتی آقایان لاغر اندام با پاهای لاغر، محبوبیت دارد. شما با انتخاب این مدل از شلوارها می توانید یک ظاهر منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید اما توجه کنید با استفاده از رنگ های خنثی در دیگر استایل های خود باعث بیشتر به چشم آمدن شلوار خود شوید. وقتی نوبت انتخاب شلوارهای گشاد می شود باید ببینید شما جز دسته آقایان لاغر و بلند قامت هستید یا کوتاه قد و چاق؟

باید بدانید شلوارهای گشاد برای آقایان لاغر اندام و بلند قامت بهتر هستند اما اگر شما قد کوتاه تری دارید می توانید از مدل های مخروطی گشاد استفاده کنید.

اما یکی از مواردی که در انتخاب شلوارها به طوری کلی کمک می کند این است که نسبت به پاهای خود شلوار خود را انتخاب کنید. برای یک انتخاب درست شلوار تک باید بدانید پاهای شما لاغر است یا چاق؟

آقایان در انتخاب شلوار تک خود باید توجه کنند که شلوار هرگز در پای آن ها نباید چین بخورد. زیرا هنگامی که شلوار آن ها بر روی پاها چین می خورد به عبارتی اصلا مناسب استایل آن ها نیست زیرا شلوار به جای باریک و خوش فرم نشان دادن پای آن ها باعث چاق نشان دادن آن می شود. همچنین شلوار صاف نشان دهنده ی مرتب بودن استایل یک مرد است .انتخاب یک شلوار تک مردانه ی مناسب می تواند ضامن خوشتیپ بودن شما باشد پس در انتخاب یک شلوار تک متناسب با استایل خود بسیار دقت کنید. در انتخاب شلوار تک خود عجله نکنید و با حوصله تمام برند ها و مراکز خرید را بگردید تا یک شلوار تک مناسب خود را پیدا کنید.

منبع: راز انتخاب یک شلوار مردانه مناسب چیست

 

چرا شلوار رنگی مردانه یک انتخاب عالی محسوب میشود؟

شما با استفاده از شلوار مردانه رنگی میتوانید انتخاب های متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

رنگ ها باعث جذابیت و چشم گیری بیشتر لباس ها میشوند . از این رو شما با پوشیدن لباس های رنگی مانند شلوارمردانه رنگی چندین قدم از دیگران در ساخت استایل زیبا و جذاب مردانه جلوتر خواهید بود 

هم چنین شلوارمردانه رنگی میتوانند باعث کمتر جذب شدن نور و گرما شده و تحمل گرما را برای شما آسان کند .

 

 

شلوار رنگی مردانه را چگونه ست کنیم؟

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوارمردانه رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار طوسی بپوشید .

بهترین زمان برای شروع به رنگی رنگی لباس پوشیدن روز ها گرم و آفتابی بهار و تابستان است . لذا نیاز نیست در این فصل ها از لباس های ست استفاده کنید .

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . 

یک مثال برای توضیح بیشتر 

یک شلوار به رنگ زرشکی با پیراهنی به رنگ سرمه ای یا آبی ست میشود. اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کژوال مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا کنتراست بیشتری داشته باشید.

همچنین تصور این که شلوار های رنگی مخصوص استایل های غیر رسمی یا روزمره است باید بگوییم که این تصور شما کاملا اشتباه است . برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید .

منبع: شلوارهای رنگی مردانه چه تغییری در استایل شما ایجاد میکنند؟

اما نگاهی داشته باشیم بر محبوب ترین شلوار مردانه ؛ شلوار جین

شلواری که بتواندبا لباس های دیگر به خوبی ست بشود نباید رنگ جیغ یا روشنی داشته باشد و یا زاپ دار و پاره باشد . هم چنین باید بدون تزئینات مثل گلدوزی های رنگی باشد. هرچند به نظر این مدل ها شیک و زیبا باشند اما هارمونی استایل شما را به هم زده و توجهات را از روی شلوار که رکن اساسی استایل شماست خواهد برداشت . تزئینات اضافی باعث به هم خوردن یک دستی استایل شما خواهند شد. لذا از انتخاب این مدل شلوارها خودداری کنید . فراموش نکنید که بهترین رنگ ها برای ست کردن شلوار جین مردانه ، رنگ سرمه ای، مشکی، تناژهای تیره آبی و خاکستری است.

اندازه بودن شلوار جین

شلوار جینی که اندازه نباشد از اصول اولیه ست کردن ساقط است. شلوار مردانه جین  شما نباید خیلی تنگ باشد به نحوی که به سختی قادر به پوشیدن و حرکت باشید. هم چنین نباید به قدری گشاد و آزاد باشد که اندامتان قابل کنترل و نگهداری نباشد. از این رو شلوار جینی را که استفاده میکنید باید کاملا اندازه و سایز بدن شما باشد. بهترین انتخاب برای آقایان شیک پوش شلوارهای راسته فیت هستند.

کیفیت شلوار جین

در نگاه اول به شلوار جین ارزان قیمت کیفیت آن قابل مشاهده و درک است و تفاوت آن ها با شلوار های جین گران قیمت کاملا آشکار است. در نظر داشته باشید که داشتن دو عدد شلوار جین با کیفیت وگران قیمت بهتر از ده ها عدد جین بی کیفیت است. شلوارجین با کیفیت افزون بر اندازه بودن، سادگی و رنگ ثابتش ، جنس خوبی دارد و از استحکام کافی برخوردار است. شلوار جین با کیفیت، دوخت با کیفیتی نیز دارد و خاصیت کشسانی بالایی نیز دارد.

منبع:چی بپوشم



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ytgfred و آدرس ytgfred.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com