عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.


تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1398
بازدید : 51
نویسنده : admin

سکوبندی آزمایشگاه چیست؟
یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فعالیتهای شرکت شیمی پژوه سهند، طراحی و ساخت سکوبندی آزمایشگاهی می‌باشد. سکوبندی آزمایشگاهی با هدف آماده کردن فضایی مناسب به عنوان میز کار و برای قرار دادن دستگاهها، شیشه آلات، ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی طراحی شده و به مجموعه کابینت ‌هایی که در هر آزمایشگاه وجود دارد سکوبندی یا میزبندی آزمایشگاه گفته می شود.


تاریخ : شنبه 25 آبان 1398
بازدید : 29
نویسنده : admin

مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

  


تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

انواع بازی سنتی و قدیمی (بومی) ایرانی از سرگرمی های جذاب برای دورهمی های خانوادگی هستند. این بازی ها از تنوع و جذابیت بالایی برخوردارند.
بازی سنتی، بازیهای محلی، بازیهای قدیمی ایرانی، بازیهای محلی ایرانی

برخی از خانواده‌ها در خانه ماندن در ایام عید را به مسافرت رفتن در جاده‌ها و شلوغی شهرها ترجیح می‌دهند. در این قسمت چند بازی گروهی را به شما معرفی می‌کنیم تا در جمع خانواده و دوستان خود و دیگران را سرگرم کنید. البته بعضی از این بازی‌ها را مطمئنا بلد بوده و بازی کرده‌اید؛ قصد ما فقط یادآوری این بازی‌ها برای دوستان است تا کمی از کامپیوتر و پلی استیشن و... فاصله بگیرند.

 


تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1398
بازدید : 54
نویسنده : admin

یک مقدمه کوتاه!
به گفته تمام فلاسفه، سخت ترین پرسشی که می توان مطرح کرد، این سوال است که:
"فلسفه چیست؟"
در حقیقت، هیچ گاه نمی توان گفت فلسفه چیست؛ یعنی هیچ گاه نمی توان گفت: فلسفه این است و جز این نیست؛ زیرا فلسفه، آزاد ترین نوع فعالیت آدمی است و نمی توان آن را محدود به امری خاص کرد.

عمر فلسفه به اندازه عمر انسان بر روی زمین است و در طول تاریخ تغییرات فراوانی کرده و هر زمان به گونه ای متفاوت با دیگر دوره ها بوده است.

 


تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1398
بازدید : 39
نویسنده : admin

درب شیشه ای اتوماتیک ، به درهایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به وسیله ابزارهایی که بر روی آن متصل است به اجرا در می آید و در مکان هایی مانند، بیمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود  

 


تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

 بازی ابوذر یک بازی در زمینه حل جدول و کلمه یابی می باشد. بازی های حل جدول و کلمه یابی یکی از بازی های پرطرفدار بوده و به همین خاطر اپلیکیشن های بسیاری در این زمینه طراحی و به بازار ارائه شده است.  چنانچه از طرفداران بازی های حل جدول و کلمه یابی هستید دوست دارید اوقات فراغت خود را با این گونه از بازی‌ها پر کنید و همچنین اطلاعات کافی در زمینه مذهبی دارید ما بازی ابوذر را به شما پیشنهاد می کنیم.  در بازی ابوذر سوالات متنوعی در زمینه های مذهبی مطرح شده است و شما باید با توجه به داشتن اطلاعات کافی مراحل را رد کنید و امتیاز کسب نمایید.بازی های حل جدول به دلیل آن که موجب افزایش اطلاعات عمومی می‌شوند و همچنین سطح آمادگی ذهن را بالا میبرند یکی از سرگرمی های مفید به شمار می آیند. همچنین بازی های حل جدول و کلمه یابی حافظه را تقویت  و باعث افزایش  فعالیت ذهن می شوند. و به همین دلیل  ورزش مناسبی برای مغز به حساب می آیند. از این رو بازیهای حل جدول و کلمه یابی راهکارهای مناسبی برای پیشگیری از بیماری آلزایمر در دوران پیری می باشند. در بازی حل جدول و کلمه یابی می توانید هوش خود را محک زده و همچنین با دیگران به رقابت بپردازید و سطح اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. در این بازی سوالات گوناگونی در زمینه های مذهبی پرسیده شده است و شما می توانید ساعت ها  از آن استفاده کرده و لذت ببرید.در  بازی ابوذر می توانید در مراحل دشوار از راهنمایی های موجود در بازی استفاده کرده و مرحله را به پایان برسانید. این بازی محبوب را میتوانید از سایت های معتبر دریافت نموده و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایید تا در هر کجا که هستید در کنار دوستان و آشنایان و در مهمانی ها و دورهمی ها از آن استفاده کرده و هوش یکدیگر را محک بزنید و همچنین لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کنید. همچنین می توانید پاسخ تمامی مراحل بازی ابوذر را از سایت بازی کمک مشاهده کرده و بدون کسر امتیاز و به سادگی مراحل بازی را پشت سر بگذارید. سایت بازی کمک همراه همیشگی شما در مراحل دشوار بازی ها خواهد بود. 


تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

با من همراه باشید تا روش خوندن این درس رو بهتون یاد بدم!

فلسفه و منطق
درسته که این درس در عین مهم بودنش خیلی پیچیدس ، اما اگه با عمق و فهم کامل درونش پیش برید ، به یکی از مورد علاقه ترین درساتون تبدیل میشه!

چجوری؟ میگم بهتون! صبر داشته باشین!

 


تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1398
بازدید : 66
نویسنده : admin

باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

 


تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
بازدید : 66
نویسنده : admin


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند. 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ytgfred و آدرس ytgfred.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com